地雷很多,請先看置頂。

有坑名柯&喜歡乙女的不准靠近我

BillBill(有彩蛋) 

勿上升真人。

素材我多打一個報告老闆第一季,忘記改掉了……。


歌詞:

每當我走進房間時

Whenever I walk in the room


所有的注意力都在我身上

All the focus on me


我說話的方式,我移動的方式

The way I talk the way I move


他們都想加入我的團隊

They all want on my team


試著不要吹噓,吹噓

Not tryin' to brag, brag


但我完美無瑕

But I'm flawless


我要接管你的播放列表

I'm taking over your playlist


不完美,但我不能錯過,是的

Ain't perfect but I can't miss, yeah


派對不會開始,直到我走進去

The party don't start 'til I walk in


我正在偷走所有的注意力

I'm stealing all the attention


不要讓我開始提及,是的

Don't get me started on mentions, yeah


有人可能會說我聽起來很自負

Some might say I sound conceited


他們沒有我得到的光芒

They don't get the shine that I get


有些人會嫉妒

Some get jealous


他們不是故意的

They can't help it


他們希望他們是我

They wish they were me


(間奏)


小時候的志願是成為我,成為我

When I grow up I wanna be me be me


我是我自己的人生目標,老實地說

I'm my own goals just talking honestly


一定中了彩票

Must have won the lottery


沒有人像我一樣炙手可熱

Ain't no one as hot as me


偷看是一種搶劫

Stealing looks its robbery


無論我走到哪裡,所有的目光都注視著我

Everywhere I go all eyes on me


我只走在最前我從不跟隨,跟隨

I only lead I never follow follow


我從不分享,因為這是我的表演,我的表演

I never open 'cause it's my show, my show


不知道大家會不會覺得我膚淺,膚淺

Don't know if people think I'm shallow, shallow


但我看到的只是所有的眼睛都在我身上

But all I see is all eyes on me


ーー

算是回坑一個月的小小紀念。


评论

热度(9)

  1. 共1人收藏了此视频
只展示最近三个月数据